Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Haul marknad

Publicerad 2015-08-04 11:22:43 i Allmänt,

Hej idag tänkte jag visa vad jag köpte på marknaden😍 Det var jätte roligt och så fast det var inte lika varmt som det brukar va på marknaden men iallafall... Det jag köpte var en svart väska med både långa och korta band för 199kr

En röd tröja för 100kr i storlek medium tror jag

Sen två presenter till Saga (syster)

Sen vann jag dem här två pingvinerna😂

sen vann jag den här😍😍🍫

Sen var det typ inget mer, jag köpte lite lottter och så men vann inget på visa😽

Det var det för nu hoppas ni gullade det så ses vi senare, hej så länge🍓😽

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-04 11:23:51

Vilket stort choklad😍🍫

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela