Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Skolfoto imorgon!

Publicerad 2015-08-24 19:50:04 i Allmänt,

Ohhhh! Klockan är kvart i åtta och det är skolfoto imorgon! Jag vet inte vad jag ska ha på mig och har inte köpt nått speciellt😶😵 Vad ska jag göra??! Det kommer en bild när jag är klar men just nu så har jag ingen aning😓 Jag har inte heller tagit skolfoto på den här skolan nån gång förut så jag vet liksom inte vad som kommer hända. Kom gärna med så många tips som möjligt💕 Hej så länge har inte tid att skriva, MÅSTE LETA!💕

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-26 19:21:50

Ta nått som du känner dig bekväm i😊❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela