Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Tivoli,brutna ben

Publicerad 2015-08-06 08:59:06 i Allmänt,

Hej vi var i Danmark och var på tivolit Bakken😍🎉 Det var så himla kul🎉

Det finns så himla roliga karuseller😍 Både för dem yngsta och stora. Den roligaste som jag tyckte var en som man sitter i och flyger uppochner och snurrar asså sååå kul!😍 

Och förresten så heter den Extreme tror jag. Vi var typ 20 stycken så vi var väldigt många😂 Och på den den på bilden, jag körde den två gånger och den första gången så körde Lucas (bror) och Christoffer (storebror) och då gunga dem den innan den börja så Lucas fastnade med foten så den typ knäcktes så del körde han på en bår och körde till sjukhuset😱 Nu går han i kryckor och antingen så har ett ledband gott av eller så har det hänt nått annat med ledbandet. Påväg till bilen så kunde ju inte Lucas gå så han fick sitta i Theas (kusins barn) barnvagn😅 Och när släkten kom och skulle fira oss så bröt Thea sitt ben på stutsmattan😱 Stakars Thea😔 Hon har ett gips ända från tårna till så långt upp på benet som det bara går😔 Det känns som vi typ alltid är på sjukhuset😭 Men men... Nu ska jag nogg spela lite Sims 

Hej så länge😽☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela