Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Usch...

Publicerad 2015-08-07 10:46:06 i Allmänt,

Hejsan för några dagar sen var vi på stranden i Yngsjö😽 Vi skulle bada men det var verkligen  iskallt😅 Vi hade med oss Superman och Tösen (hundar) för det skulle finas ett hundbad, men... Det var väldigt långt som vi skulle behöva gå då och så låg det ett nakenbad på samma ställe med massa nakna gubbar, usch... Så vi var med hundarna där vi var istället, men det var kul😉

Som sagt så var det väldigt kallt men jag doppade mig några gånger och det gick väldigt snabbt för bena börja krampa nästan på direkten. Men nu är klockan 10:40 och jag och min mamma sitter ute 

Det är jätte varmt ute så jag har min jacka på huvudet för mitt huvud är påväg att brinna, hehe😘 Men vi ska nogg åka till skolan idag för det är ju en pool där 

och ingen pool som helst, en uppvärmd pool😉 Det är jätte skönt där och det är inte heller så mycket folk där. Saga och Lucas sover fortfarande så jag får nogg vänta ett tag😽

Hej så länge😉🍉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela