Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

10 roliga frågor

Publicerad 2015-07-26 16:15:33 i Allmänt,

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie vilken skulle du välja?
Hmm... Det skulle nog bli Pretty Little Liars för det händer hela tiden spännande saker och dem är jätte fina, det är varmt och dem har jätte snälla vänner, familj mm. Fast det är läskigt också så jag skulle nog inte klara av det. Men ändå ;)
2. Vad ville du bli när du var liten?
Jag har alltid velat bli en sångerska och det vill jag fortfarande :)
3. Om du fick veta att jorden skulle gå under pm 12 timmar vad skulle du göra då?
Jag skulle berätta för min familj, vänner och alla jag bryr mig om hur mycket dem betyder för mig och sen skulle vi typ göra massa roliga saker <3
4. Vad tycker du om ordet hen?
Inget speciellt. Jag blir mest bara glad för det ska inte spela nån roll hur kroppen ser ut :)
5. Vad tycker du om kött?
Äh, jag är vegetarian så ja ni vet nog svaret ;)
6. Är du beroende av nått?
Choklad, familj och vänner <3
7. Om du fick vara en övernaturlig varelse, vad skulle du välja?
Jag har alltid velat kunna flyga men det skulle nog bli sjöjungfru :)
8. Om du var tvungen att byta din hårfärg till nån annan, vilken hårfärg skulle du välja?
Jag är mellanblond men det skulle vara häftigt att vara brunnet ;)
9. Om du fick bli känd på nått sett, vilket sett skulle du bli känd på då?
Sång helt klart :)
10. Om du bara fick leva i en årstid vilken skulle det bli?
Sommar <3 Älskar värmen, bada, ta på sig lätta kläder och mycket mer plus att jag fyller år då :)
 
Det var allt hoppas ni gillade det, hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela