Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Min födelsedag

Publicerad 2015-07-21 10:54:12 i Allmänt,

Hejsan allihopa idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag🎉🙊😜

Men det är första fången jag firar den hos våran pappa💕 Men jag fick 400kr av dem och sen så ska jag få saker av kompisar, släkt och mamma och alla💕 

Men klockan 12 så ska 3 kompisar komma och det ska bli sååå kul💕🎉 Men vädret vill inte vara på min sida😭 Det är mulet, kallt och det ska snart börja regna för vi tänkte ju sitta ute och äta glasstårta men men... Det ska ändå bli kul😘 Igår så badade jag och Alexandra (bästa kompis) och så kolls vi på cirkeln (har redan sett den men aja) Vi orkade inte se hela så vi bussringde lite och så💕 Men jag har Samirs nummer och hans pappas nummer🙀 Pappan svarade🙀 Det var jätte kul och så💕 Åh just det vi tränade i 50 minuter så visst är vi duktiga😉 Men det kommer lite uppdatering senare🌸

Hej så länge🌸🎉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela