Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Svarar på era frågor

Publicerad 2015-07-17 13:19:55 i Allmänt,

Hej nu är det så att jag har fått lite frågor till frågestunden så jag hade tänkt att svara på dem🌸

1. Om du fick välja en slags godis som du bara fick äta vad skulle du välja då?
- Choklad🍫😍😍
2. Var ligger marknaden och får vem som helst komma ditt?
- Den ligger i Rejmyre mellan Norrköping och Finspång och ja vem som helst får komma ditt. Det finns loppisar, lite småbarns karuseller, spel,mat och affärer.
3.Vad är din favorit läsk? 
- Coca Cola😍
4. Vad är din favorit serie?
- Pretty Little Liars😍
5. Är dina föreldrar skilda?
-Japp.
6. Shorts eller kjol?
-Shorts definitivt.
7. Vad har du på dig just nu?
- Jag har på mig jeans shorts, ett ljust rosa linne och en jeansjacka just nu🌸
8. Vad är din favorit mat?
- Det är helt klart potatis😍

Det var alla frågor från bloggen och instan och jag hoppas att ni gillade den så ses vi senare🌸 Hej så länge🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela