Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Vattenkrig

Publicerad 2015-07-17 18:20:42 i Allmänt,

Hej min storebror och hans pappa kom hitt och då hade vi vattenkrig😜 Det var jätte kul och jag tänkte ju inte på att ta på mig bikini så hehe😜 Men innan så åt vi en super god glasstårta för att grannen fyller år. På tisdag när vi fyller år så ska vi också äta glasstårta men maränger. Längtar...🌸 Men eftersom jag och Saga har sparat till sommarmarknaden och den är efter våran födelsedag så hade vi tänkt att köpa presenter till varandra då istället. Men det ska komma bilder på vattenkriget typ imorgon eller nått💕 Jag såg på youtube förut när folk sjunger "For the first time in forever" från frost och den heter typ reprise. Det är när Anna kommer och berättar att allt är täckt av snö. Och den är så häftigt för man ska sjunga samtidigt med varandra fast man säger olika och det låter sååå häftigt😍🎶 Ska försöka få Saga eller Lucas att sjunga med mig😉 Men vi ska nog äta snart, men vi ses sen💕

Hej så länge💕🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela