Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Yoga challenge

Publicerad 2015-07-19 21:35:37 i Allmänt,

Hej igår tänkte jag, Saga (syster) och Alexandra (bästa kompis) simma till en badplats😅💕 Vi hade ju med oss två luftmadrasser ifall vi skulle få kramp eller nått för det är ganska långt att simma. Och det var verkligen sjukt kallt och det gick ju snabbt ditt för att det blåste men när vi skulle tillbaka (vi simma inte hela vägen för det blev för kallt) så fick alla kramp hela tiden och vi kom ju ingen vart eftersom vinden ville typ döda oss. Det kändes typ som Titanic att vi aldrig skulle komma hem och vi skulle typ förfrysa och dö😅 Men jaaa det gjorde vi inte hehe😅 Men idag så körde yoga challenge och här kommer lite knäppa bilder😘











Och här kommer lite andra bilder😘





Nu sitter jag här och mitt choklad är slut😭🍫 Men men... Jag har hittat en bra youtuber som jag kollar på och hon heter LakiDoris och hon är verkligen jätte bra så tips är att gå in och kolla😘 Jag fyller år på tisdag och sen nästa dag är det sommarmarknaden här i Rejmyre🌸Längtar🌸 Kommenera gärna vad ni tycker så blir jag jätte glad och varför inte gilla också😍

Hej så länge💕🍫

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-20 10:36:43

Haha jätte roliga bilder😂 Sitter här skrattar ihjäl mig😂💗

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-04 11:25:13

Ser roligt ut haha😂🎢

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela