Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Beroende

Publicerad 2015-11-09 21:49:34 i Allmänt,



Hej allihopa!❤️ Asså idag har jag tränat lite gitarr och det börjar faktiskt inte låta som en flodhäst hostar upp en giraff... Men imorn så ska jag och min syster Saga sitta i caféet och sälja hela dan så vi slipper alla lektioner😍👏🏼! Yey! Å vi hade matteprov också och det gick inte så dåligt som jag trodde men det gick så ska fortsätta typ på onsdag eller nått och banga ut alla rätta svar👊🏼💥 Spelet Hay Day är ett spel där man typ ska odla och lite så och så har man en farm, men iallafall det spelet är min familj beroende av, asså helt seriöst. Min mamma, storebror och hans flickvän sitter hela tiden med det spelet. Jag kan liksom vakna klockan halv tre och se dem sitta och spela Hay Day🙈😅😹❤️ Så när jag menar beroende så menar jag verkligen beroende❤️😹 Men ny är klockan kvart i 10 och alla sitter uppe och spelar Hay Day men jag är verkligen ingen morgonmänniska eller för den delen kvällsmänniska så jag ska gå och lägga mig nu, ska bara göra mig iordning. Ni kanske tycker att det här är konstigt men aja... Men vi har inte direkt nån tid som vi ska gå och lägga oss på men jag tycker om att gå och lägga sig tidigt och bara ta det lukt och så brukar jag liksom spela en film i huvudet där jag kan göra vad jag vill men aja nu som sagt så ska jag gå och lägga mig ❤️Godnatt❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela