Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Gägg i munnen??

Publicerad 2015-11-05 17:58:12 i Allmänt,



Hej och jag vet att det har varit väldigt dåligt med uppdatering men det är bara så att det har hänt rätt mycket just nu men jaja. Idag har jag haft spanska prov som jag trode inte skulle gå men jodå det gick faktiskt väldigt bra❤️ Sen har jag varit hos tandläkaren och haft sånt där gägg i munnen som visar hur tandställningen ska vara eller nått. Sen så har jag varit på konffan och kollat på nån Jesus film och käkat godis😏 Och igår så redovisade vi våran dans till idrotten och det gick också faktiskt väldigt bra❤️ Snart ska Saga till teatern och vi ska typ äta snart❤️❤️ Men vi ses väll senare❤️❤️ Hej så länge❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-06 19:42:15

Skönt att du börjar skriva igen, älskar dina blogginlägg😍😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela