Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den hĂ€r bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivaređŸ’•â˜€ïžđŸƒ

Lite deeptalk

Publicerad 2015-11-06 19:40:58 i AllmÀnt,

Fredag!!😍😍 Hej allihopa! Idag Ă€r det FREDAG😍😍 Yey! AssĂ„ kolla vilken sminkning jag gjorde igĂ„r assĂ„đŸ˜œ

Andra ögat blev lite sĂ„ dĂ€r jĂ€tte fult sĂ„ jaa... Men ganska nöjd med detta haha❀❀ AssĂ„ jag lĂ€ngtar sĂ„Ă„Ă„ till Rejmyre, alla mina kompisar bor dĂ€r och det Ă€r bara liksom hemma och det Ă€r dĂ€r allt hĂ€nder❀ NĂ€r jag bodde dĂ€r sĂ„ va vi ute hela kvĂ€llarna, hade jĂ€tte kul och man hade alltid fullt upp, men inte hĂ€r inte. Om ni inte visste sĂ„ bodde jag i Rejmyre och sedan flyttade vi för min mammas slĂ€kt bor hĂ€r i SkĂ„ne. Men min pappa bor kvar sĂ„ vi Ă„ker ditt lite pĂ„ loven nu men Ă€ndĂ„đŸ˜” HĂ€r finns det ingenting att göra och alla Ă€r sĂ„ trĂ„kiga hĂ€r, det Ă€r svĂ„rt att förklara. Men dĂ€r vara alla liksom kompisar och man var ute och liksom rörde pĂ„ sig, om det kom en ny till klassen sĂ„ var man helt plötsligt bĂ€sta vĂ€nner. Men hĂ€r Ă€r det helt tvĂ€rt om. Man Ă€r utanför och sitter hemma hella fredagskvĂ€llen. Det kan ju vara skönt ibland men inte hela tiden. Även om man var ute sĂ„ finns det liksom ingenting att göra😔 Det hĂ€r var bara lite deeptalk sĂ„ aa. Jag har ju fortfarande kontakt med dem och skriver, pratar med dem dagligen och sĂ„Ă„ men det Ă€r ju inte likadant som att vara ute och hitta pĂ„ saker, skoja och bara fjanta sig. Men aja det hĂ€r var som sagt lite deep talk. Men pĂ„ jullovet ska vi till pappa igen och assĂ„ vad jag lĂ€ngtar😍 Men nu mĂ„ste jag gĂ„â€ïž Ses senare❀❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela