Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Hjälp!

Publicerad 2015-09-19 09:26:11 i Allmänt,

Hejsan på måndag är det studiedag🙀
😍😍 Det ska bli så himla skönt. Och igår så var jag och Saga (syster) hos hästen. Fast vi bara skrittade barbacka den hör gången. För föra gången när vi red så trava vi på ängen och sen börja han bete sig konstigt och sen bara plötsligt stannade och kolla in i skogen. Då hoppade ett rådjur fram och då börja Chefen (hästen) galoppera🙀 Och om ni inte vet det så har jag inte galopperat nån gån bara typ i 10 sekunder. Och sen stannade han och rådjuret också. Sen började rådjuret springa rakt mot mig och Chefen och i sista sekunden vände rådjuret och sprang in i skogen🙀🙀🙀 Asså fy vad jag skakade, men det är inte allt😑🙀 Sen så skulle jag rida tillbaka till dem andra och då började han galloppera rakt mot vägen, asså jag har aldrig tidigt så snabbt. Jag funderade på att hoppa av för jag kunde inte hålla mig kvar. Men jag lyckades stanna han precis framför vägen och då menar jag verkligen precis framför! Asså jag fattar inte varför! Sen gick jag ner ifrån han😵 Asså det var verkligen jätte läskigt😵 Men nu iallafall så är en ny video uppe på youtube kanalen TuvaBlogg  det är en kvällsrutin så gå gärna in och kolla😜 

Hej så länge😽🍫

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela