Tuvasblogghere.blogg.se

Hej den här bloggen handlar om lite allt möjligt💕 Det kan vara om tips, favoriter, mig precis allt💕🍃 // En aktiv skrivare💕☀️🍃

Nervös

Publicerad 2015-09-03 18:08:00 i Allmänt,

Hejsan idag var alla vi syskonen hos doktorn och kollade kroppspulsådern och jag var sååå nervös. Men... Det gick jätte bra!💕 Sen så stack vi till skolan. Imorgon efter skolan så ska vi nogg till hästen😍 Det ska bli jätte kul för min storebror och hans flickvän ska följa med och rida. Men det jag tänkte berätta idag var att jag har lagt upp en ny video på youtube som heter, 10 saker jag inte klarar mig utan. Så gå gärna in och kolla. Ps, den är ganska rolig😉 Kanalen heter Tuva Blogg

Men det var allt för nu, och det kommer också komma ett litet inlägg där jag berättar om en liten rolig sak😉 

Men hej så länge😽🍫💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela